Menu

Unity3D ve C#

A Game Developer's Notebook

Linkedin

LineRenderer’a Bir Liste İçinde Sakladığımız Pozisyonları Nasıl Ekleriz?

Bir LineRenderer’ın pozisyon listesine, bir obje koordinatı listesini yollayacağız.

Gördüğünüz gibi, DrawMap fonksiyonu içine CubeTransforms listemizi yolladık. Yolladığımız bu listenin boyutu kaç ise LineRenderer’ın positions dizisini o kadar genişlettik. Ardından listemizin içinde gezerek, sırası ile pozisyonları LineRenderer’ın pozisyon dizisine set ettik.

Harita verisi veren bir web servisten kordinat verisi çektiğinizi düşünün. Veriyi doğru alıp almadığınızı kontrol etmek için ilk aşamada, aldığınız koordinat verisini LineRenderer kullanarak çizdirebilirsiniz. Eğer sizlerden istek gelirse ilerde bunu nasıl yapacağımızı da anlatabilirim. Ayrıca Baran Kahyaoğlu‘nu takip ederseniz, harita verilerini Unity’de render ederek nasıl harikalar yarattığını görebilirsiniz.

Proje Github Linki

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.